آیا سرمایه سرمایه‌گذاران در سکوی تامین مالی جمعی، تضمین می‌شود؟
آیا سرمایه سرمایه‌گذاران در سکوی تامین مالی جمعی، تضمین می‌شود؟
  1. صفحه اصلی
  2. اخبار و مقالات
  3. آیا سرمایه سرمایه‌گذاران در سکوی تامین مالی جمعی، تضمین می‌شود؟

آیا سرمایه سرمایه‌گذاران در سکوی تامین مالی جمعی، تضمین می‌شود؟

سه‌شنبه, 30 مرداد 03
ناشناس
تامین مالی جمعی
0
0

کارن‌کراد بعد از ارزیابی ریسک‌های هر طرح و مفروضات اقتصادی اون و همچنین بررسی سابقه، وضعیت فعلی و آتی هر طرح و شرکت، از انواع گوناگون تضامین و وثایق استفاده می‌کنه؛ به‌طور مثال ممکنه طرحی وضعیت سودآوری، اعتباری و نقدینگیش چنان مناسب باشه که با تضامین سبک‌تر هم بشه براش تامین مالی جمعی انجام داد، اما برای طرح دیگه‌ای، لزوم استفاده از سخت‌گیرانه‌ترین نوع تضامین وجود داشته باشه.

اصل سرمایه با تضامین یا وثایق ارائه‌شده توسط سرمایه‌پذیر (بسته به نوع قرارداد شامل چک یا ضمانت‌نامه یا دارایی‌های فیزیکی و...) نزد سکوی کارن‌کراد در راستای حفظ حقوق سرمایه‌گذاران نگه‌داری می‌شه. 

سود طرح‌های تامین مالی جمعی دارای تضمین نیست؛ هم بنا به دلایل شرعی و هم بنا به دلایل قانونی. به همین خاطر، وثایق و تضامین لازم روی اصل سرمایه اخذ می‌شه و سود طرح‌ها بنا بر مفروضات اقتصادی طرح پیش‌بینی می‌شه. سود این طرح‌ها به صورت پیش‌بینی‌شده بوده و پس از بررسی‌های تفصیلی در کمیته‌های تخصصی مشخص می‌شه.

بعد از آغاز طرح، کارن‌کراد به‌صورت دقیق، منظم و سخت‌گیرانه بر روی حسن اجرای طرح نظارت می‌کنه و از همه و با ارائه‌ی مشاوره‌های تخصصی، استفاده از ابزارهای حقوقی و ... جهت کمک به تحقق سود پیش‌بینی‌شده استفاده می‌کنه. 

بدیهی است در هر حال این سود پیش‌بینی می‌باشد و سرمایه‌گذاران باید با مطالعه گزارش ارزیابی بیانیه ریسک و قرارداد اقدام به تصمیم‌گیری درخصوص سرمایه‌گذاری نمایند.

نظرت چیه؟
ارسال نظر
اشتراک‌گذاری
کپی کردن لینک

نظرات

نظر ثبت شده، نظر تو چیه؟